მარსის აკადემია
საკუთარი კომპიუტერული თამაშებისა და მულტიპლიკაციების შექმნასთან ერთად ბავშვებს უვითარდებათ ლოგიკური და ალგორითმული აზროვნება, რაც მათ ასევე ეხმარებათ სკოლაშიც.
1 აკადემიური წელი
ასაკი: 8-12 წელი

ჯგუფში 8-12 მოსწავლე
ერთხელ კვირაში
90 წუთი
სამუშაო დღეები ან უქმეები

ვიზუალური პროგრამირება ავითარებს ბავშვის წარმოსახვას და ასწავლის მათ სწორად დაისახონ მიზნები და ეძებონ მათი მიღწევის გზები თამაშობების ფორმით
ტაბლეტებზე მუშაობის გარდა, ბავშვები ხატავენ, ფიქრობენ, იგონებენ და ქმნიან დიზაინს, ახდენენ შედეგების პრეზენტაციას
კურსის დასასრულისთვის ბავშვები შექმნიან საკუთარ პროექტებს - თამაშებს, მულტიპლიკაციებს ან ინტერაქტიულ წიგნებს
რას ისწავლის ბავშვი პროგრამირების კურსზე:

ლოგიკურად აზროვნება

მულტიპლიკაციებისა და ონლაინ თამაშების დაპროგრამება

ალგორითმების მოფიქრება საკუთარი პროექტების შესაქმნელად
Scratch პროგრამირება

ჯგუფებში მუშაობა

საბაზისო ალგორითმებისა და პროგრამიების უნარების გამოყენება